Cykeltur

Idag har jag arbetat som vanligt men det gick bra och var inte alltför stressigt. Sen när vi kom hem så åt vi mat och gick och cyklade en sväng ned till göfab, men de hade inte grejerna vi letade efter så jag får köpa de på panduro imorgon istället. Jag lovade Lucas att vi skulle pyssla påsk pynt till mormor och farmor. Han hade gjort en jätte fin kyckling på dagis idag och så hade de haft påskfest så de var målade som påskgubbar imorse.

Jag ska lägga ut lite kort nu som jag inte hunnit tänkte jag. Sen ska jag baka lite om jag hinner och bara ta det lugnt. Imorgon är det skoldag.

Lucas och jag har bakat sockerkaka, mums!!!
På promenad, Ludvig kör Lucas...
Ludde får lite skjuts på pappas axlar.
Ludde på cykeln.
Lucas imorse som påskgubbe inför dagis festen, Ludde vill inte vara med på kort.

Ha en bra kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback