praktik

Idag har jag haft praktik för min distriktssköterske utbildning som jag läser på och ska ha det imorgon också. Det har gått bra men jag känner mig inte särskillt motiverad, hade nog helst jobbat på som vanligt istället. Jag tycker att denna kursen är lite komplicerad och inte särskillt givande. Jag hoppas att jag kan ta mig igenom den lätt och få godkänt.

Usch jag är så trött så trött denna graviditeten och att arbeta så här mycket håller på att ta knäcken på mig, det ska bli så skönt att få vara ledig. Bebisen sparka jätte mycket, på jobbet tror de att jag väntar en pojke eftersom man inte kan se att jag är gravid bakifrån.

Jag ska betala räkningen för resan vi ska på idag. Skönt att få det gjort och jag önskar att tiden går snabbt så vi är där snart på stranden. Men det känns inte så roligt at betala en så stor räkning.

Tydligen är vi fyra stycken på jobbet nu som är gravida, en till som jag fick reda på idag men hon är nog i vecka 12. Det verkar som en epedimi men en rolig sådan.

Nä nu ska jag sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback