Äntligen Dagis

Ja så känner jag lite grann i allafall. Det är hemskt skönt att bara få vara hemma själv en stund och försöka vila. Hade velat vara mer duktig bara och orka greja hemma också men det blir inte så mycket av den varan tyvärr.

Tyvärr så verkar det som att Lucas och Ludvig bivit lite slappa över lovet och även de gillar att vara hemma, men det har inte varit några problem att lämna dem men Lucas sa efter igår att framåt efter lunch började han längta hem lite. Ludvig var så duktig han potttränas nu och kissade inte på sig alls på dagis igår, de lät honom sova utan blöja också utan problem så det känns som att detta kommer bli lätt. Han har ju varit utan blöja större delen av sommaren.

I dag har jag lite förvärkar men inte så farliga, är väldigt förväntansfull på att få ut bebisen nu. Lucas sa igår att mamma kan du inte trolla ut bebisen nu. Det går ju tyvärr inte.

Jag längtar tills jag vet vad det är för kön på bebisen även fast jag i prinip vet att det är en pojke men jag vågar inte fortsätta göra färdigt inbjudningskort m.m. inför dopet innan jag har bebisen ute. Men jag längtar efter att få pyssla färdigt nu när jag har börjat samt att få sätta band i dopklänningen och boka dag m.m. Jag ser verkligen fram emot dopet, jag har fixat så mycket fina saker och vill att det ska bli så bra...

Nu ska jag göra mig i ordning för att hämta barnen på dagis, sedan ska jag nog ta en sväng ned till mormor och morfar med dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback