Äntligen viktökning!!!

Ja idag har jag varit på BVC med Love och vägt honom och tack och lov har han börjat att öka i vikt äntligen. Nu väger han 3265 g och jag är jätte nöjd. Han är en sådan snäll bebis men det har de alla varit. Igår var han med mig hela eftermiddagen och kvällen på samverkan med jobbet i Smögen på makrillvikens vandrarhem där vi lekte gick tipspromenad och åt god mat. Love var tyst och lugn hela kvällen vilket var jätte skönt. Jag sa till mig själv att denna gången skulle jag passa på att sova lite på förmiddagen när jag går hemma med Love men det behövs inte för jag får tillräckligt med sömn på natten som tur är, hoppas att det håller i sig.

Nu är jag färdig med dopkorten också och skall börja skicka iväg dem, jag är nöjd men kan alltid bli nöjdare tyvärr. Men de får duga för jag orkar inte greja med dem mer.Lägger ut kort på dem.
 
Lägger även ut kort på min bror Björn och Love, han låg och snusade på hans axel i minst en halvtimme i förrgår.

Ja nu ska jag och Ludvig äta lite lasagne, Emanuel är och dammsuger på dagis och sedan skall han ut med jobbet och då ska jag lägga Ludvig så kommer mormor hit med Lucas och skall passa Love medans jag och Lucas åker upp och mopar och städar toaletterna på dagis.

Imorgon skall barnen vara hemma och vi skall äta kantarellsmörgås hos farmor och farfar på eftermiddagen.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback