Love är född!

Jajamen natten till idag kl.22.53 föddes vår son Love Emanuel Martinsson. Vattnet gick i lör dags eftermiddag och vi åkte in på kvällen och sov över tills söndag då jag blev igångsatt. Love föddes på två krystvärkar och allt gick otroligt fort när det satte igång. Han kom lite tidigt i v 36+3 men han mår jätte bra och är en stor pojke för sin tid. Han vägde 3440g och var 51cm lång. Jag mår jätte bra och längtar efter att få komma hem, det var en jätte häftig upplevelse och man kommer knappt ihåg hur det var. Jag blir lika fascinerad varje gång.

Här kommer lite bilder från förlossningen och nu på morgonen.






Så nu räcker det med bilder för idag, nu ska vi gå och byta blöja och amma och bara ta det lugnt. Jag har inte sovit mycket inatt som ni förstår och jag ska försöka njuta av lugnet här på avdelningen ett tag i allafall.

Vi ses när vi kommer hem alla som vill hälsa på!
Kramar Love

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis till gossen! Han ser så ljuvlig ut. Längtar efter att få hålla honom och lukta på honom. Bebisar luktar så gott.

Kram.

2009-08-17 @ 10:58:21
Postat av: hanna

söööt:)... GRATTIS!..hoppas vi ses snart.. är han lik luddis eller???



kram take care!

2009-08-17 @ 18:04:59
URL: http://hannaelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback