Nya Djur

Ja igår hittade vi vår hamster Matsikka död, jag hade misstänkt det men dragit mig för att se efter. Lucas blev rätt ledsen och sa att han vile ha ett nytt djur som lever lika länge som en människa. I dag så tog jag med mig Lucas till torp och tittade på djur men det var jätte dyrt och så hade de knappt några kvar. JAg har inte lust att lägga ut mängder med pengar på bur m.m. Så vi tog och åkte till munkeland istället och djuraffären där och där hittade Lucas massor av djur han ville ha. Så vi kom hem med två marsvin Pettsson och findus och två ökenråttor, en bur till marsvinet med hus och vattenflaska samt vitaminer till marsvinen för ca 400;- helt överkommligt pris  tack och lov, Buren 'r begagnad men det spelar ingen roll. Lucas och Ludvig blev jätte glada och de är definitivt roligare än Matsikka som bara sov på dagen. Det här är ju vakna roliga djur.

Nu längtar jag till på lördag när vi skall till fotografen och ta kort på magen och familjen. Ska bli jätte kul för jag är jätte nöjd med korten från förra graviditeten. BB väskan är packad i princip och det känns som att det är nedräkning nu för jag vill gärna ploppa ut bebisen snart. Säng och vagn är redo och jag....

Godnatt för idag....

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag vill seee dom!!!! e dom äckliga????

2009-08-11 @ 22:34:36
URL: http://hannaelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback