Slut på semestern

Ja tyvärr börjar Emanuel jobba imorgon och pojkarna återgår till dagis efter ca 5 veckors uppehåll men det ska nog gå utan problem tror jag. De behöver lite stimulans från andra barn.

Det ska faktiskt bli riktigt skönt för mig att få några timmar vila på dagarna. Men jag hoppas och tror ju att bebisen kommer snart. Det är fruktansvärt jobbigt att vara gravid just nu, det är jämna plågor....

Idag har vi varit på nordens ark med barnen och mormor morfar och Klas. Det var roligt och vi fick sett i princip alla djur tom järven. I går var vi i göteborg och tog kort på magen m.m det gick inte så bra som jag hoppats men jag tror att vi får några fina kort bara inte riktigt som jag tänkt mig.

Igår bytte vi säng för Ludde han fick Lucas säng och det var inga problem alls, Lucas sover i sin våningssäng och Ludde somnar som vanligt själv i rummet och har inte gått upp alls.

Nu ska jag snart lägga mig efter jag packat färdigt för barnen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback