Kul i snön!!

Ja igår var vi på torp, vilket egentligen var ett misstag för med barn och så mycket folk är det ingen idé att kolla efter några klipp på rean. Men jag lyckades hitta ett par skidbyxor till det fina priset av 100:- så jag är nöjd.

Emanuel köpte några födelsedags presenter till mig vet jag i allafall och så fick vi köpt var sin snowracer till Lucas och Ludvig, egentligen hade vi inte tänkt göra det i år men man får väl passa på nu med all snö. Alla pulkor och sådant var naturligtvis slut i alla affärer för utom dyraste sorten som vi fick ta men de kommer väl förhoppningsvis hålla i flera år om vi har tur. Barnen älskar dem i allafall.

I dag gör jag lite tårta mm inför nyårsafton, det är skönt att vara ute i god tid.







så här är lite härliga snökort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback