Semlor

Jag orkade inte skriva igår men vi var i allfall hos mormor och åt semlor på kvällen mums.. Skönt att slippa göra dem själv. Lucas och Ludvig fick ingen för dom gillar inte semlor så de fick vanliga bullar i stället. Sedan gick vi och handlade och bägge somnade i vagnen helt otroligt, Lucas somnar nästan aldrig så tidigt annars.
     

Idag nu är Lucas och Ludvig i badkaret och leker det går jätte bra men det blir vatten överallt oftast. JAg ska också gå och duscha nu, ska i väg på kurs med jobbet efter lunch och Lucas ska till dagis vid 11.00 och Ludvig till morfar för han är fortfarande inte bra. Tack och lov för morfar. För mig blir det tyvärr ingen spinning idag jag är också jätte förkyld undrar när vi kan få vara friska en hel vecka....

Idag mår jag skapligt i allfall än så länge. Jag mår mycket illa men jag lyckas nästa hålla mig till att kräkas bara en gång om dagen nu. Det är mest det att magen känns öm hela tiden och jag har så fruktansvärt ont i bäckenet bak till. Lånade ett bälte av mamma igår får se om det kanske kan hjälpa men jag tycker att det är tidigt att få så ont nu.

Ha en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback