trött

Idag har jag verkligen fått bekänna färg på jobbet, var vikarie för ett annat område och det var väldigt mycket att göra. Jag var helt slut när jag kom hem. Konstigt nog mår jag inte dåligt när jag jobbar, jag blir bara trött. Igår när jag var hemma så spydde jag hela dagen och mådde inte alls bra. Mycket konstigt. Jag tycker att det är jobbigt att magen sväller upp så fort. Jag känner mig redan tjock fast jag inte gått upp, magen blir liksom automatiskt uppblåst. Några har redan kommenterat att det ser ut som jag gått upp men jag gillar inte att höra det. Vi halv berättade det för Lucas igår men jag vet inte om han fatta eller kommer ihåg. Han säger hela tiden att magen måste vara stor för att det sa vara en bebis där i. Hela denna veckan utom igår har morfar passat Lucas och i onsdags fick pappa hämta Ludvig från dagis för han hade feber. I går var han hemma med mig men idag har morfar haft bägge barnen men Per och Olle hjälper nog till mycket. Det är så bra att ha en fantastisk familj. För en liten stund sen var Emanuel och Lucas och handlade och när de kom hem hade de köpt ett kram hjärta till mig där det står tycker om dig, gulligt va. En rea pryl från alla hjärtans dag antar jag. Jag har börjat få så ont i ryggen igen, det har jag haft bägge gångerna innan också och med Ludvig så hade jag fruktansvärt ont i slutet av dagarna så jag knappt kunde gå. Hoppas att jag kan slippa det denna gången, men bägge graviditeterna har Emanuel fått massera ryggen nästan varje kväll och det ska han få börja med nu också. Nått ska han också göra när jag gör allt jobbet. Funderar på att ka till ikea imorgon men det är inte det smartaste med två krassliga barn så vi får väl se men jag tycker om ikea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback