Kolmården here we come!

JA imorgon så bär det av mot kolmårdens djurpark vilket skall bli kul. Jag har i princip packat klart allt vi ska ha med oss. V ska bo två nätter på hotell vilket skall bli skönt. Hoppas att allt går bra och att vi får fint väder. Men regnkläderna åker med i allafall.

I fredags var vi på två års kalas för Jenny vilket var kul, och igår tog vi det rätt lugnt och var nere och fikade hos mormor och morfar. Ulf var uppe hos oss en stund och umgicks och jag virkade färdigt den andra dopklänningen. JAg blev nöjd med den, bild kommer senare.

Idag har vi grejat i trädgården och jag har virkat mössa till Lucas, vi ha grillat och packat. Rensat lite blandjordgubbarna och städat kaninburen. Lucas och Ludvig har hamrat och spikat och slipat hela dagen med pappas slipmaskin. De älskar att springa runt och greja med verktygen.
Nu ska jag lägga mig för jag är helt slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback