Midsommar

Ja idag är det midsommarafton och den har vi firat på Nordens Ark med mormor och morfar. Vi hade jätte mysigt och hade med picknick som vi åt i ladan där hade de även dans kring midsommarstången. Sedan gick vi runt i parken och tittade på djuren. Vi köpte årskort så vi får gå dit mer i sommar. Men pojkarna älskade det.

Vi hade även firande på dagis i onsdags och då var farmor och farfar, Hanna och hennes kompis samt morfar med. Det var också trevligt. Vi har haft tur med vädret bägge gångerna också.

Nu har jag nästan bara en vecka kvar att arbeta och det känns skönt för jag har så jätte ont i rygg, bäcken och magen ibland. Det ska bli så skönt att få vila lite. Jag är inne på virkning nu och det ska jag göra mycket samt pyssla inför dopet.

Jag lägger ut lite bilder nu...
 Min första virkade tårta som gammel farmor fick.
 Lucas virkade sköldpadda.
 Grillning hos farmor/farfar.
   Ankdammens förskola.
  Firande på Nordens Ark idag!
 Älsklingarna...
   
  Kul i parken...
 Sommar brudar!
  Söta sommarpojkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback