Nu är veckan slut!

Ja tyvärr är det dags att jobba ännu en vecka till imorgon. Jag hade gärna haft helg lite till för det känns inte
som om man hinner vila upp sig.

Igår var det ju nationaldagen men vi firade inget speciellt, gjorde god lunch bara. Regnet öste ju ner så jag sov
faktiskt middag istället. Sen var vi ute i stan på eftermiddagen och kollade på balklänningarna. Men det var bara en jag
 fastnade för, en svart med guld glitter på.

Idag har vi också tagit det lugnt, gått en promenad, städat på dagis, virkat, bakat bullar och röstat så klart.
Det har varit skönt att inte göra något direkt. Till och med Emanuel har tagit det lite lugnt, målat lite och varit ute och sprungit.

Nu har jag lyckats göra färdigt dopklänningen jag började på till Ludvig får se om jag vill ha den till bebisen. Men skönt att få den gjord i allfall.

 Lika som bär.  Jag är en martinsson!
 Buspojke,  Dopklänningen.
 Lucas sover brevid mig och nu ska jag lägga mig med.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback