Sommar sommar sommar....

Härliga sköna sommar och jag känner mig så fri i sinnet, inte i kroppen tyvärr men man kan inte få allt på en gång... Jag har haft mitt sista pass och har nu sommarlov. Härligt men värmen tar nästan knäcken på mig, fötterna svullnar jag har ingen ork och ryggen gör fortfarande ont men ändå mår jag okej. Det är så skönt att vara ledig.

Mamma är i väg till Irland idag hon kom fram runt fem tiden och ska vara där och vandra en vecka i denna värmen, hon är inte klok men jag är glad att hon har en hobby som hon älskar. Det är hon värd.

I Lördags var vi på prinsess kalas och jag visar två kort på mina prinsar de var svåra att fånga på kort denna dagen. Men vi hade trevligt.

Idag har jag varit och handlat och träffat min kusin Maria, det blir inte ofta så det var tur att jag han träffa henne innan hon åkte hem.

I förra veckan hade vi även kalas för min storebror ulf som fyllde 40år och på torsdag fyller min storebror Björn 30år. Det är ju tyvärr så att alla blir vi äldre.

Lägger ut ett kort på magen också, liten är den ju inte men jag hade inte växt så mycket sist och jag ligger på medel.

Godnatt!
 Mina skålande bröder! Grattis, grattis..
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback