Arbetar

Hejsan

sitter nu på jobbet, jag arbetar kväll och skall äta min mat tänkte jag. Blir alltid mycket trött när jag arbetar kväll nu förtiden men det är inte så ofta som tur är.

I helgen tog vi det bara lugnt, i fredags åt vi tacos hos Johan och Sandra det var trevligt och tacos är alltid uppskattat och självklart att slippa göra maten själv. Jag mådde inte så bra i fredags heller och gick hem tidigare, har sådan hosta och har fortfarande egentligen skulle jag bara vilja ligga i sängen. Men jag fick sovit lite i fredags innan vi åkte till johan och sandra ochj det behövdes. Lördag tog vi det lugnt i allafall jag, jag somnade mitt på dagen efter jag lagt Ludde och sov i flera timmar, men som sagt jag är inte helt kry. Söndagen klarade jag mig igenom utan att sova men jag tog det lugnt.

Farmor och farfar och Hanna kom på söndagen och vi gick ut en promenad med Luicas och Ludvig det var skönt att få röra på sig och jag tror att barnen uppskattade att få besök annars åker vi oftast till dem i stället. Sedan fikade vi på hallaon, rabarber och äpple paj som jag hade bakat. Lucas han ville inte fortsätta äta den efter jag sa att det var hallon i, men när farmor och farfar åkt så åt han upp resterna och då var den jätte god helt plötsligt. Barn är roliga som ändrar sig så.

Nu ska jag äta och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback