Mat....

Idag har jag arbetat hela dagen men jag hade det rätt bra idag och jag tycker att det är roligt fast det är jobbigt ibland. Man känner verkligen att man gör ett bra och viktigt jobb fast man inte alltid räcker till. När jag kom hem så var det bara snabbt att pussa och krama pojkarna och åka iväg igen. Emanuel fick vara ensam hemma med dem och han lagade korvstroganoff till dem. De älskar verkligen korv. Jag var tvungen att åka till torp och hämta mina linser samt handla mat till vår taco fest som vi skall ha på dagis på lördag. Det skall bli jätte kul men jag har fått ordna mycket inför den. På lördag förmiddag skall vi också till mina svärföräldrar på kalas för Sture fyllde år i tisdag och Solveig imorgon, men jag fick ixat present idag också. Får se om vi hinner till simhallen med barnen imorgon också, det hade varit kul. Jag jobbar hela dagen imorgon också.

Nu ska jag greja lite innan jag lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback