Resan

Hejsan...

Idag ska jag arbeta kväll och det kan bli mycket då men det är ändå skönt att få vara ledig lite på förmiddagen och inte behöva ta upp barnen så tidigt. Jag fick till och med lite sovmorgon och Emanuel hade tur att Lucas blev kissenödig och gick på toaletten imorse, annars hade han försovit sig för hans klocka hade stannat på halvnio fast klockan vara bara 06.00 så han hade tur som sagt. Jag fick sova nästan till åtta vilket var toppen och nu har vi ätit frukost, Lucas och Ludvig ser på barnprogram och jag skriver här som synes.

Ska ringa Eva om en stund ifall vi ska hitta på något, tror att hon vill gå på fik eller nått sånt. Man kanske kan äta lunch ute på säg café kungsgatan eller liknande. Det hade inte varit fel. Barnen ska till dagis vid elva så de hinner få lunch där för den äter de halv tolv tror jag.

JAg har inte hunnit fråga Johan/sandra om de vill med än jag ska göra det idag men jag har redan fått svaret. JAg läste på sandras blogg och där skriver hon att de vill med så det är ju jätte kul. Speciellt för barnen, hoppas bara att vi får md farmor/farfar och hanna också då. JAg ska lägga ut kort på hotellet är vet inte om jag får det men jag gör ett försök.

Ha en bra dag..
     
Ser härligt ut eller hur med all inclusive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback