söndag

Idag har vi tagit det lugnt, vi var på fest med fröknaran och föräldrarna på dagis ugår och vi kom inte hem förrän strax innan ett så vi var trötta idag. Alla andra var ju smarta att ha lämnat bort ungaran så de fick sovmorgon vi hade ju bara barnvakt här hemma, vi trodde inte att det skulle bli så sent men det får vi ändra på tills nästa gång. Vi hade roligt iallafall..

Emanuel har grejat i Lucas rum och jag har sett på film och läst bok. Sedan så har jag bakat bullar med Lucas på eftermiddagen det var kul, egentligen var jag för trött men det gick fort och lätt som tur var och Lucas var duktig vi gjorde var sin deg och han gjorde nästan allt själv. Sedan åt vi bullarna som smakade jätte bra. Jag var så sugen på bullar eftersom jag blev bjuden på en nybakad bulle av personalen när jag var och arbetade på hemmet i fredags.

Nu ska jag lägga mig vi ska upp tidigt imorgon.

  

Lucas bakar och sedan är det farbror MArcus som spelar piano och busar med barnen på farmor och farfars kalas igår. Vi fick äta köttfärslimpa hemma hos dem igår vid lunch och så fick vi tårtor efteråt. Vi köpte en blomgrupp och en ljudbok till dem.

Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback