jobbig dag

Ja idag har jag haft det rejält tufft jag höll knappt på att få i mig lunch och var så trött att jag knappt kom ihåg vart jag parkerade bilen. Allt annat fick stå tillbaka idag tills jag fick ordnat med ett akut ärende som krävde min fulla uppmärksamhet och sög all kraft från mig. Här känner jag verkligen att graviditeten inte är något plus.

Ja imorgon så är det sista dagen i skolan och det ska bli så skönt, jag skiter i om jag får kompletera något. Nu är proektplanen klar och utskriven och papert är skrivet och ska bara skrivas ut imorgon. Sedan får det bära eller brista men jag har gjort mitt bästa efter situation och ork. Jag är stolt över mig själv.

Våra älskade pojkar sover gott och det är så skönt. de är så härliga att se på nu men de kräver mycket också.

Nä nu ska jag göra mig i ordning och se på en skräddarsydd illasyster på tv4.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback