Röd dag!

Röd dag jajamen men inte är jag ledig för det inte. Nä vi stackare i vården måste ju jobba ändå. Men det var rätt så lugnt i dag så det gjorde inte så mycket.

Igår hade vi personalfest på jobbet vi åt jätte mumsiga räkor, sjung och lekte lekar. Det var jätte trevligt. Jag gick hem tidigt eftersom jag började jobba 6.45 imorse så längre en 21.15 blev det inte. Men det kändes lagom att gå då jag var så trött.

Jag känner verkligen av min rygg nu hela tiden, den gör vansinnigt ont och det är så irriterande. Magen har växt väldigt mycket också. Gillar det inte riktigt för jag kommer nog bli mycket större än senast. Men jag tror ändå att jag ligger på mittet i symfundus kurvan. Doktorn från Näl ringde idag och berättade att jag måste byta behandling för min uvi vilket är fruktansvärt irriterande då jag redan betalat tabletterna jag börjat med men viktigast är väl att bli frisk. JAg har inte sådanna sammandragningar längre i allafall. Skönt.

JAg försöker hålla på med min projektplan så jag kan redovisa den men det är så tråkigt. Usch men den måste bli klar nu.

Nu får jag sluta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback