tråkiga tisdag!

JA idag är det väl inget speciellt jag har kommit hem från arbetet och vi ska äta om en stund. Mormor skall titta förbi också det blir kul för hon har varit bortrest i Belgien och vandrat. Barnen har saknat henne, Emanuel berättade för Lucas att hon skulle komma snart och Lucas svarade ja det visste jag redan för det drömde jag i natt. an är rolig...

Vi har nedräkning till våran turkiet resa på lördag nu, det mesta är packat. Lucas han frågar varje dag hur många dagar det är kvar så han längtar. Det ska bli så skönt att få vara ledig. JAg har så ont i bäckenet och ryggen efter att jobba så mycket så jag känner att lite "vila" är behövd.

Håller på med inbjudningskort till Ludvigs kalas också, tänkte få i väg dem på posten innan vi åker. Han fyller ju två ganska snart efter vi kommer hem. Men det ska bli roligt med kalas. Vet inte vad han ska få i present än men.

Nä nu ska jag sluta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback