Lördag

Yippie säger jag idag för Emanuel har tapetserat klart vardagsrummet, hurra!!! Jätte lättnad och imorgon åker vi till Ikea och köper ny soffa så nu kan vi nog fira jul trevligt i alllafall... Jag ser ljuset i tunneln...
Barnens kära farmor och farfar skall passa dem i morgon, otroligt skönt eftersom vi är helt slut och sist var det väldigt svårt att få något gjprt med barnen med på Ikea eftersom det tar lång tid och det blir jobbig nog att bära möbler med en barnvagn.

Igår fick Emanuel en av sina födelsedags presenter, han fick tatuerat in Love på armen brevid de andra, så nu kan han inte förneka honom heller...

Annars i veckan har både jag och Emanuel vaccinerats och barnen skall göra det på måndag. Får se hur det går, de brukar vara väldigt lugna på sjukhus så jag tror inte att det blir några problem.

Vi har haft städvecka på dagis också, Emanuel städade i måndags själv för jag var på föreläsning med barnläkare Per Möllborg. Onsdags var storstäd så då fick vi hjälp av alla andra föräldrar och i fredags städade vi bägge, skönt att det är över..

Vi var i simhallen i torsdags också, roligt barnen badade som dårar... Vi är med i tidningen föräldrar och barn detta nummret också men jag har inte sett det än, hoppas det är bra.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback