Dopet idag!

Hejsan svejsan

Nu vilar jag ut efter en hård dag med dop. Men det gick jätte bra och Love sov hela tiden ända fram till strax innan gästerna gick hem helt otroligt. Men usch vilken huvudvärk jag hade på morgonen idag men det gick bort i kyrkan som tur var. Det var rätt stressigt igår kväll och imorse när vi gjorde färdigt allt. Men i församlingshemmet hade mamma och pappa med hjälp av några fler ordnat i princip allt när vi kom dit, jätte skönt. Efteråt stannade mamma och pappa och svärmor kvar och hjälpte till att städa allt. Det var riktigt skönt :) Jag är så nöjd med allt och är mycket lättad över att det är över.
 Virkad dopklänning av mig...
  
  Mina fina doptårtor, är mycket nöjd!!!
Mamma var den som vågade äta upp bebisen...
  Här är mor och far föräldrarna med dop pojken!

Nä nu är det nog med bilder från dopet, men fina är dom. Doppojken själv ligger och sover nu brevid mig och är mycket nöjd. Han fick fina presenter också..

Nu säger jag godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin familj du har Anna!!

Det skulle vara kul att träffas efter alla dessa år som gått....kanske till sommarn?

2009-09-27 @ 19:49:23
URL: http://lillskorven.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken fin familj du har Anna!!

Det skulle vara kul att träffas efter alla dessa år som gått....kanske till sommarn?

2009-09-27 @ 19:49:45
URL: http://lillskorven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback