Love 1månad igår...

Jepp helt otroligt vad fort tiden går, igår var Love 1 månad gammal. Det är konstigt för tiden verkar gå fortare när man får fler barn. Lucas tyckte jag inte växte lika fort men Love bara växer i raketfart. Ska väga honom igen nästa vecka och det ska bli roligt att se vad han växt, jag gissar på att han är runt 4,2 kg ungefär. Så här såg han ut igår.
 

Han är mer vaken nu och tittar på en mycket och försöker kommunicera. Det är roligt men han kan inte fokusera med ögonen en längre tid på nära håll för då skelar han. Det ser för roligt ut.

Jag har kommit på att dopet närmar sig med stora steg. Det är den 27 september så jag börjar få bråttom. Klippte till underklänningen igår och ska bara sy ihop den förhoppningsvis idag. Sedan är dopkläderna helt färdiga. Jag är jätte nöjd.

Måste börja baka kakor, och tårtbottnar mm också så att det inte blir panik i slutet, men det blir det väl alltid ändå. Ska bli roligt att få dekorera tårtorna det tycker jag är jätte kul.

Igår gick vi en promenad på 3 kilometer i skogen kring vårt hus, det var jätte skönt och vi hade roligt. Lucas var så nöjd att han hittade några kantareller. Sedan åt vi nybakade bullar på kvällen mums!!! Jag är mycket svag för bullar.









Så nu får vi se vad vi hittar på idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback