Barnvagns rally!

Idag har jag haft en härlig förmiddag i lysekil med promenad runt pinnevik, med hela härliga barnvagnsligan :) Vi har bestämt att träffas i parken på torsdagar och gå promenader tillsammans vilket är väldigt kul. Det är ju alltid roligare att gå tillsammans med flera än att gå själv. Sedan tog vi och åt glass ute vid fontäneni solen, fast vinden var lite kall. Det blev årets första kulglass för mig och Love för han vet redan vad glass är och var väldigt bestämd på att han skulle få smaka. Sedan fick han lite mango moorgonmums som det heter vilket han lyckades spruta ned över hela jackan och hans byxor, så det blir till att tvätta för mamma idag.

Ikväll har jag blivit bjuden på något hudvårdsparty som jag har tänkt att gå till en stund i allafall, hoppas att det är roligt men det blir det säkert. Får försöka hinna baka något som jag kan ta med mig, kanske toscakaka det går rätt fort och enkelt.

Nu ska jag vila mig i soffan lite och plugga en sväng sedan blir det till att hämta mina härliga pojkar på dagis.







Så några fina kort på mina älsklingar från idag och några från i helgen när vi var på nordens ark!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Anna!

Det är allt rara barnbarn jag har, eller hur?

2010-04-23 @ 20:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback