Hängiga barn!

Idag har jag varit på musiklek i lyse och haft en mysig stund med massor av barn i olika åldrar, kul att få prata med andra föräldrar. Det är skönt också för man träffar på samma föräldrar på flera olika ställen så man hinner lära känna varandra lite bättre än bara vid exempelvis föräldragruppen som är rätt så kort. Jag kom dit lite sent för jag fick byta kläder på Love precis när vi skulle åka men det gjorde ingenting, men stackaren ville sova när vi var framme och jag väckte honom så han var lite övertrött i slutet men han somnade gott i soffan. Det verkade som att det var något som gick för många av bebisarna var trötta och svårt somnade idag. När jag hämtade på dagis sedan så var pojkarna trötta och hängiga också och hade ätit dåligt, så vi får väl se vad som blir av detta i slutet.

Annars så åkte Emanuel och Ludde och handlade och när de kom hem fick jag en jätte fin stor blombukett, ska lägga ut kort sen. Undrar gör man ju vad detta beror på men det var bara för att vara snäll enligt Emanuel. Eller rättare för att du inte har tjata om blommor får du så han :) Inte för att jag brukar tjata om blommor i vanliga fall men det var gulligt gjort.

Ska jobba imorgonkväll och har fått lägga min första schemarad vilket känns helt konstigt, för det hade ju varit skönt att vara hemma och det har inte riktigt sjunkit in att jag ska börja jobba men det går nog över fort när man kommer in i arbetet igen. Jag ser framemot lönen i allafall för den har varit saknad.

Annars håller jag på för fullt med min uppsats och hoppas att den är klar snart men det är trögt......

Ska försöka planera in en dag att åka till ullared också för jag vill ha det gjort innan Ludvigs kalas, Emanuel skall också följa med då och han har aldrig varit där innan så det ska bli spännande att höra vad han tycker. Jag har bara varit där en gång för kanske 9 år sedan och jag tyckte inte så värst mycket om det då men vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback