Ella 2år

Idag gratulerar vi pojkarnas kusin Ella som fyller två år! HIPP HIPP HURRA :) VI var på kalas igår och fick tårta och gett paketen. Ni har ju tidigare sett det jag sytt som hon fick men hon fick också massor av fina leksaker från andra i familjen.. Så hon blev rejält firad.



Så lite bilder på födelsedags flickan :)


Annars så har jag idag varit hos Vårda Ögonklinik i Göteborg och gjort förundersökningen inför min operation nästa vecka, jag fick bedövningsdroppar i ögonen och fy vad de sved. Blinka så går det över fortare sa hon till mig men det är svårt att blinka när ögat vägrar öppna sig.... Sedan hade jag väl lyckats gnugga mig i ögonen med en servett så när jag sedan skulle få de pupillvidgande dropparna som inte skulle kännas så brände de som eld, det gjorde vannsinigt ont och var jag nervös innan så är jag ju inte lugnare nu inför operationen. Men man skulle få stesolid tablett innan operationen så jag får hoppas att den slår rejält. Mina pupiller är idag stora som hela iris, det ser rätt skrämmande ut och är fruktansvärt obehagligt. Jag kan se men inte på nära håll då blir jag helt groggy. så jag kan inte titta på Love när jag bär honom. Sedan så när jag kon ut från kliniken så var jag otroligt ljuskänslig, det var hemskt men det börjar gå över nu mer och mer......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback