Lite sydda plagg!!!

Haft en pysslig dag idag, färdigställt några av de plagg jag sydde förra helgen samt gjort några nya till födelsedagsflickan i morgon :) Här kommer äntligen lite bilder...

Matchande syskontröjor till en kompis barn.

Kläder till Ella som fyller två imorgon :)

Byxor till Ella igen..

Tröja som skulle varit till Lucas men nu blir till Luddis istället. Har helt missat att min förstfödde vuxit en storlek sedan han fyllde år.... Han har nu hela 116 ju!!!

En tröja till Ludvig, skulle också varit till Lucas egentligen.

En tröja till Lovis, lite stor ännu men...

En tröja till en kompis tös :)


Sist men inte minst, en tröja till Ludde som skulle vara till Ludde från början :) Min sötis...

Och som med allt jag gör just nu så ska sömmarna inte synas, är fortfarande en väldigt glad amatör... Lär mig mer och mer för varje gång men har en skit dålig symaskin att sy på... Inte overlocken då men den är en konst att använda också och jag är långt ifrån full lärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback