Lycka i skogen!

Jag skulle ta en motionsrunda i skogen men fastnade för kantarellerna jag hittade :) Så kul att hitta massa svamp, det var länge sedan. Synd bara att de flesta var för små för att plocka. Får ge dem två veckor till kanske. Menn det räckte ändå till var sin macka till mig och Emanuel GOTT!!!

Sen på tillbaka vägen plockade jag massa björnbär och så gjorde jag lite muffins. Jag har massa björnbär kvar så jag får se vad jag kan göra av dem imorgon.

Annars så tittar jag på livet på BB nu och det är farligt för mig, jag tycker att förlossningarna har varit så häftiga och första tiden så underbar så jag får abstinens. Vill verkligen göra det igen när jag ser alla andra på tv:n. Det är nästan så att jag sitter och krystar åt dem.

Annars har det varit en trevlig dag på jobbet idag, med det menar jag fortfarande massor att göra men vi har ändå haft det bra. Kan vara att jag har nedräckning för efter imorgon har jag semester igen YIPPIE!!!!! LÄngtar..............

Kommentarer
Postat av: Aina Karlsen

Trevligt med en liten promenad:-) Att hitta svamp och bär är ju bara ett plus:-)

Jag brukar också titta på Livet på BB. Men kan inte direkt påstå att jag ser fram mot själva förlossningen. Kanske inte så konstigt eftersom jag hade den förlossningen jag hade med William. Men resultatet är ju bara oslagbart, när man får upp bebisen på magen:-) Jaja, snart är jag ju där igen....Hoppas det går bättre denna gången:-)

2010-08-19 @ 11:03:12
URL: http://akk76.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback