Mitt halsband :)

Nu har jag fått mitt fina halsband som jag vann från Busfia för ett tag sedan :) Det var lite mindre än jag trodde men det har Loves fina hand och fot avtryck. Jätte kul så tack så mycket Busfia.

Annars har jag äntligen lyckats komma på en av föräldraträffarna, det var jätte kul att få träffas igen och se i allafall Theo och Elliot som har vuxit en del. Tack så mycket för det tjejer :) Hoppas att jag kan vara med nästa gång också annars så blev vi ju bjudna på Theos kalas så det får vi försöka komma på.

Jag har gjort inbjudningskort till Loves kalas idag och det känns konstigt, inte ska väl min lilla bebis bli ett år. Han är ju så liten och söt eller.... Men kalaset kommer vara på söndag för familjen och jag har då ingen aning vad han ska få i present  än. Känns som att vi har det mesta, får kanske köpa något han kan ha senare.

Jag kan inte bestämma mig för tårta eller mat heller, men jag får ju bestämma mig snart för det är inte många dagar kvar. Får baka bottnar imorgon tror jag och kakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback