Nu Mc!

Emanuel och jag tog oss en tur till Sjuntorp idag och tittade på en Mc som emanuel var intresserad av och naturligtvis så följde den med oss hem. Emanuel = jätte glad! Jag = Sådär!
Så nu har vi var sin hoj och ni förstår ju vems den gamla blev. Men den var fin den nya ochjag tyckte jätte synd om killen som sålde den, de hade köpt hus och sa att de inte hade tid för Mc längre och han såg ut som om han skulle börja gråta när Emanuel tog den ifrån honom. Stackaren det var kanske inte helt själv valt. Han hade köpt den ny och varit så nöjd med den så han fick nog sorg i hjärtat idag.

Annars så har min lilla prins Love fått sin första framtand idag eller under natten skulle jag tippa på, den har legat och gnagt länge nu så det var på tiden att den sprack upp, nu väntar vi bara på den brevid som också ligger och skaver. Love har fyra tänder nere och en uppe hitills.

Jag har igår och idag suttit och sytt en liten bebis jacka och imorgon skall jag avsluta de tillhörande byxorna, så hoppas jag att min kompis kan använda dem till sin lilla i allafall ett litet tag i början. Men de är små så de kan nog inte användas länge. Kort kommer imorgon tänkte jag.

GOD NATT nu kära folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback