Semester who-hooo

Ja nu har jag gjort mitt sista pass för två veckor.... Yippie :)
Ska bli så skönt att få ett tlitet break från jobbet ett tag. Det har varit tufft under sommaren men det blir bättre sedan när alla ordinarie är tillbaka.

Nästa vecka är det inskolning för Love, ska bli spännande men jag ser ändå inte fram emot det särskillt mycket. Två dagis och andra fröknar, nä jag gillar mitt vanliga dagis och vill ha barnen samlade. Men nu gör vi det bästa av situationen.

Jag beställde ett halsband med barnens namn på i början av veckan och idag fick jag det :) Jätte fint och väldigt bra pris. Här kommer ett ungefärligt kort av det, halsbandet kommer från Carolines smyckesskrin och jag valde en kulkedja istället för den som är på kortet. Naturligtvis har jag tre brickor också då. Passade på att köpa en till en kompis idag för priset var ju så bra ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback