Brandbil...

Ganska nyss hemkomna från Simons fem års kalas på brandstationen, där Lucas, jag och Love varit. Det var lyckat och jag tror att alla barnen uppskattade att få åka en sväng med brandbilen. Det gillar väl alla barn skulle jag tro och så fick de varit sin tidning från barndstationen också.

Vi gick dit i all denna slasken som nu är här, det har ju regnat igår och varit plusgrader så det är slask, is och fortfarande drivor med snö. Alltså toppen bra väder eller inte... Vi får väl se om våren kan komma någongång i framtiden men de säger att det ska frysa på igen och då kan vi få riktigt roligt på vägarna...

I går var vi i simhallen och badade en sväng, sedan blev det spinning för mig som vanligt. Efter det så åkte vi hem och hade lite fredagsmys och såg på bröllopsfotografen, men den filmen gjorde mig smått besviken. Den var bra men inte som jag ville att den skulle vara. Ludvig somnade i bilen på tillbaka vägen och han ville inte vakna så han la sig tidigt för natten och fick inte vara med på myset. Lucas däremot var uppe lite längre än vanligt istället men det gjorde ingenting.






Och så en bild från kalaset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback