Frisör besök!

Idag har Lucas och jag varit och klippt oss nu på morgonen hos Camilla här i Brastad. Tyckte att det skulle bli roligt för Lucas att få testa på det så att hankan få en lite mer skickligt gjord tuppkam än mina tafatta försök. Han ville att jag skulle klippa mig först så han fick se och sedan var det hans tur. Jag försöker spara ut mitt hår till långt nu och därför toppade jag bara litegrann. Lucas han fick se på tv samtidigt och han satt så stilla och pratade hela tiden. Sedan fick han rosa färg sprayad i håret, det fanns bara orange eller rosa att välja på. Men han blev så fin.

NU ska vi göra oss redo för att åka till simhallen och sedan är det spinning för mig :) Bränna lite fett för nu är målet att gå ned ca 10 kilo som är kvar av graviditeten.


Kanske inte det bästa kortet för att se frisyren, men det är inte så lätt att ta kort på sig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback