Inlåst.

Ja igår hade vi lite dramatik här hemma, eller i stan egentligen. VI hade varit ute hos farmor och farfar och jag körde hem och trodde att Emanuel var efter mig vilket det visade sig att han inte var... Ludvig hade låst in sig i Emanuels firmabil och kunde inte öppna dörren. Såå när jag hade kommit innanför dörren hemma och börjat mata Love så ringde Emanuel i lite av panik och sa att han får inte Ludvig till att öppna dörren och han bara gråter. Så det var bara att ta på sig kläderna på mig, Love och Lucas och åka tillbaka till stan. Som tur var när jag kom fram så satt Ludde lugnt i bilen och Emanuel, Solveig och Sture stod utanför. JAg fick i allafall Ludvig att ta av sig bilbältet och sedan öppna dörren och det första han sa till mig var: Mamma, jag vill inte åka pappasbil :) Och det gjorde han inte heller... Så lämna inte barnen i bilen med nycklarna i, Ludvig kan öppna dörrar men Emanuel lyckades inte få han till det, han var väl rädd stackaren...

Ja annars idag, fortfarande massor av snö men härligt med sol. Kanske promenerar till dagis och hämtar barnen idag. I går fick jag köpt nytt vinterställ i allafall på rean. Ingen favorit men det duger ett tag i allafall, skönt att få vara varm ute.

Nu har vi bokat tid till fotografering för Love, så han ska få ta baby bilder hos Lasse nästa vecka. Ska bli spännande att jämföra med de andra barnens bilder sedan. Han är ju en liten blandning av dem båda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback