Kalas del 2

Så nu har jag både hunnit med att göra pizzor som vi nyss ätit samt haft kalas för familjen på min sida av släkten. Alltså den sidan som inte är magsjuka (än i allafall)... Men vi vet ju vart den startade i allfall eller hur Sandra och Johan.. :) Nej hoppas ni alla kryar på er så ni kan komma till oss på kalas när bakterien är borta. Usch jag blir dålig bara jag tänker på att ni är dåliga.

Ja det blev lika lugnt och skönt nu på eftermiddagen, vi gjorde inget avancerat och allt baket hade jag klarat av i veckan. Det blev byggare bob tårta och muffins samt kakor. Mormor och morfar och Olle var här, Per kom förbi i hast en liten stund. Tillräckligt länge för att dissa min tårta som vanligt. Inget är bra nog åt den pojken.

Igår fick jag också den efterlängtade lappen om barnfotografering så nu ska jag boka tid till Lasse som vanligt. Jag lever ju för foto och jag hoppas verkligen de kommer att bli bra, men det är ju svårt att inte bli de när barnet är så sött :)



Här är lite kort i allafall.















Och så mina fina tårtor, kul att göra det Lucas vill ha....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Wow, vilken tårtmakare du är!!

Så jättefina =))

2010-02-09 @ 22:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback