Love ½år + fettisdagen!

Igår var det dags för semlor igen eftersom det var fettisdagen, jag hade gjort så fint semlor till hela familjen.  Men min familj kom inte, mamma hade arbetat sent och sedan gick hon och ramlade i snön och fick ont. Pappa sa att de kommer idag istället men nej, nyss kom Per och hämtade dem istället för nu har Pappa gått och ramlat i snön. Så kan det bli, men vi åt i allafall våra semlor igår och de var jätte gott!! Hoppas semlorna smakar för resten av familjen idag då, det vill säga om inte Per äter upp dem på vägen.

Sedan glömde jag bort att Love blev ett halvår igår, kom på det idag. Jag hade för mig att det var nästa vecka men icke. Tur att jag tog massor av kort på honom igår ändå eftersom jag brukar ta varje månad den 16:e. Ja nu kan han gå med gåstolen korta sträckor, han kan greppa saker och byta dem med händerna. Han kan vända sig från mage till rygg och tror från rygg till mage i allafall sidan. Inga tänder än konstigt nog för de kom vid fyra månader på bägge bröderna. Han kan jollra och prata massvis så utveckingen går framåt. Han är väldigt glad och skrattar åt alla.










Emanuel har satt ihop garderoberna vi köpte till barnen och de tyckte att de var jätte roliga att leka i, hoppas att vi får bättre ordning på deras kläder nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback