Lucas fem år!!


Ja i dag har min första ängel blivit fem år gammal och det känns som i går jag fick honom i min famn för första gången. Jag känner mig inte äldre heller men jag fattar ju att tiden har gått för hans småbarns utseende försvinner ju mer och mer och nu ser han ju ut som en liten kille. Idag har han blivit firad med glasstårta här hemma som han fick vara med och göra själv, och så har han fått paket av oss. Star wars svärd fick han två stycken som pojkarna har sprungit om kring och lekt med här hemma, ett halsband em tröja och en drake. Han var nöjd och tillsammans med övriga familjen kommer han att ha fått allt han önskade sig och lite till. Dagis har också firat honom med paket och barbapappa tårta som jag gjort. Nu är det bara ett kalas till som blir på söndag troligen eftersom ena halvan av familjen var magsjuk denna helgen. Usch så mycket firande, och bakande men sen dröjer det till Ludvig fyller i Maj.

Vi har städvecka på dagis också och har varit där idag men det går fort när man har kommit in i en bra rutin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback