Simhallen

Igår hade vi en liten stressig dag, i allafall jag. Jag åkte in på förmiddagen till Vårdcentralen för att lämna papper om min uppsats och sedan åt vi lunch hos farmor och farfar, därefter åkte vi upp med barnen till simhallen och badade ett tag. Sedan åkte vi ned och fikade hos farmor och farfar. Jag åkte tillbaka till simhallen för ett spinningpass och efter det åkte vi hem och jag skyndade att göra mig i ordning för att sedan åka med min granne Anna-carin och Jenny till Old house inn. Där åt vi lite taco och drack cider och sedan gick vi vidare till sjökanten men där var så dött förutom ett gäng 18-åringar som gjorde att vi kände oss lastgamla. Jag ringde Olle så han fick köra hem oss och vi hamnade hos Jenny där vi satt och pratade ett tag innan jag åkte hem och la mig. Mormor hade hjälp Emanuel att lägga barnen och Love hade varit lugn och när jag kom hem låg alla och sov så sött.

Idag har vi varit på Ikea en snabbis, vi åt och fick äntligen köpt små garderober till barnen så vi kan få ordning på deras kläder i allafall. Skönt det för dom ligger överallt. Sedan fortsatte vi till Tostareds kyrka där vi har varit på dop för Emanuels kusinbarn Ruth. Jätte söt var hon, men det var en bit att köra och vi var helt färdiga när vi kom hem. Ludvig och Lucas var på inte lyssna humör och vi blev rätt stressade då det var väldigt litet och trångt i församlingshemmet. Så lite jobbigt var det men allt är glömt tills i morgon.

Imorgon ska vi städa dagis och ha kalas för Lucas med den sidan av släkten som har varit magsjuka, får se vad det blir för tårta då.... Alla hjärtans dag är det ju också, jag har köpt en liten panik present till Emanuel...

Bilderna kommer imorgon för det krånglar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback