Snöstorm.

Ja idag har det varit riktig snöstorm. Lucas och jag gick ut i snöovädret imorse för han skulle på kalas. Det gick knappt att ta sig fram och det blåste snö och gjorde ont. När vi kom fram var ingen där och det var låst och släckt. Jag tänkte att det var konstigt att de inte hade ringt men när vi kom hem såg jag ett sms, hade inte tänkt på att titta på mobilen :( Jag hade istappar i håret... Så jag rekommenderar att mysa inne istället.

I dag har grannbarnen varit här och vi har bakar bullar, muffins och gjort hemmagjord pizza. Sedan bjöd vi våra härliga grannar på det. Mysigt..

Kvällen avslutades med lite melodiefestival.






Så mormor lyckades sig också hit ett tag och lekte med barnen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback