Tråkiga tisdag!

Ja idag har ännu inte varit så en så festlig dag, pluggat uppsats och pratat med min handledare som varit på utbildning i en veka och imorgon ska på två veckors semester. Allt tar så himla lång tid när man är beroende av en annan person. Jobbigt... :( Får jag inte godkänt mitt missivbrev imorgon så tar det minst tvåveckor till innan jag får lämna ut det till bvc................Blä...................

Annars var Lucas så glad idag eftersom han fick post idag av Rebecca och Håkan. Ett paket med en star wars t-shirt Becca gjort och där det står Lucas Skywalker..

Här kommer bild.


Emanuel har dokumenterat ett av Lucas sätt att ligga och se på tv, denna ungen är så rolig han sitter och ligger på alla sätt och vis utan det normala.


Här ligger bägge ungarna och slappar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback