Love 11 månader

Min älskling Love blev hela 11 månader igår så ett års kalaset närmar sig med stormsteg, jag hänger inte med............ Minns inte att de var så små när det var ett år.. Det känns faktiskt lite fel att det är så snart men det ska ändå bli jätte kul att ordna kalas med tårta för honom också. Han ska ju ha inskolning samma dag som han fyller men jag funderar på att skjuta upp det en vecka, vi får se hur det blir. Ursch känns riktigt hemskt att lämna bort honom till dagis. Undra om det är jag som har mognat nu då eftersom jag kommer inte ihåg att jag tyckte det var så jobbigt med de andra, fast jag tror skillnaden ligger i dagiset. Jag får inte lämna honom till mitt trygga vana dagis nu utan ett annat där inte syskonen är :( Men han får komma till ankdammen sedan.

Nu är det full fart här hemma i allafall. Min buspojke ställer sig upp mot möbler och går omkring. Han kryper med full fart också fast inte på knäna ännu. Fyra tänder har han, alla nere och två som snart kommer upp där uppe. Han älskar att kasta saker på golvet och kan dricka själv med nappflaska eller pipmugg. Han älskar att gå när man hjälper honom att hålla i händerna. Han säger väldigt bestämt nej när han inte vill något och han öppnar inte munnen när han inte vill äta.

Brorsorna älskar honom mycket och tycker om att leka med honom, Ludde kan ge honom några tjuvnyp i bland speciellt om Lucas slått honom så går han till nästa man som är mindre. Lucas gillar att bära omkring på Love och bägge tycker att det är viktigt att pussa och krama Love godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Theo

Ni verkar ha haft det toppen!

Grattis till Love!

2010-07-18 @ 18:53:51
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com/
Postat av: Maria

Hejsan!



Hittade till din blogg o ser att min son Eric är nästan lika gamaml som din yngsta lillbuse. Eric är född 14/8-09.



Mvh

Maria

2010-07-23 @ 20:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback