Loves näsa!

Min stackars lilla Love ser ut som han har gått en boxningsmatch eller liknande, han ramlade ur våran säng igår morse när han vaknade. Jag trodde att det skulle vara mjukt när vi har heltäckningsmatta i sovrummet, men glider man på den så får man ju brännmärken istället vilket han har fått på näsan. Istället för bula i pannan har han små röda prickar efter tyget. Stackars liten sötnos...



Vi har grillat korv idag hos mina svärföräldrar, trevligt. Nästan alla syskonen var där idag också förutom den störste.

Min overlock har kommit idag också, får hämta den imorgon. Det var stängt nu på kvällen tyvärr. Ska bli spännande.

Jag har sytt lite prematurkläder till en kompis med den gamla, det blir ju inte lika fint som det kommer bli med den nya maskinen.
 Det står älskling.

Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Theo

Så fina kläder!

Stackars Love... men många fler vurpor kommer de bli...

2010-07-06 @ 21:00:52
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback