Var är mitt huvud?

Ja idag på jobbet kände jag verkligen att var är mitt huvud????
Jag gjorde ett nybörjar misstag och blev så stressad och irriterad efteråt att jag inte kunde tänka på annat. Så störande verkligen men det lär ju aldrig hända samma sak igen som tur är och jag lärde mig lite andra saker i samband vilket kan vara bra för framtiden. Om man ska se det positiva.

Annars så har min lilla Lovis snart hela kroppen full i prickar, jag kan inte lista ut vad det är tyvärr. Ska se om vi kan komma till bvc i morgon och kolla dem, jag är ju lite nyfiken också. Han har ju ingen feber och på de flesta sjukdomarna jag läst på om så startar de med feber. Konstigt.... Men han mår bra i övrigt i allafall, han är lite gnälligare och är svårare att få att somnna. Men det går över hoppas jag.

Jag sitter och funderar på vad jag ska göra med mitt hår, just nu har jag inte gjort något med det och låtit det växa. Det ser lite risigt ut minst sagt och jag måste verkligen göra något. Ska se om jag kan lägga ut lite kort på olika frisyrer och färger jag haft, så kanske jag kan få lite tips på vad jag ska ta mig till :)

Annars så har jag fått mitt paket med tyger nu, äntligen efter ca 2 ½ vecka bara. Så jag kan börja sy lite mjukisbyxor och så. Ska bli kul men jag är i stort behov av att hitta min sprettare som är väck. Behöver justera en sak på en liten klänning jag sytt. Jag blir tokig av att inte hitta den eller de för jag har nog två egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback