Föräldraträffar :)


Idag har jag varit på två stycken föräldragrupper, en med mammorna med fler barn denna var i stan i Monicas trädgård och vi fick god fika och solen strålade härligt.

Jag har även haft en föräldraträff här hemma i trädgården med fika och massor av härliga bebisar och mammor samt en pappa. Det är jätte kul att träffas och se när barnen utvecklas och lär sig nya saker. Idag hittade jag Love i spjälsängen ståendes och gåendes från sida till sida. Allt går så fort nu och jag känner att jag hinner inte med riktigt, speciellt eftersom jag arbetar också. Det hade varit så skönt att få vara hemma hela sommaren också. Det är i allafall skönt att bara få vara mamma på dessa träffarna och umgås med andra i samma situation, et är faktiskt inte bara jag som arbetar nu heller. Det är andra mammor också. Love var så trött efter träffen att han somnade i vagnen sittandes :)

Imorgon blir Love tio månader och han ska på läkarbesök, ska bli spännande att se vad han väger för jag har ingen koll just nu. Annars har vi bokat in en resa till kolmården också i sommar, vi hade tänkt legoland men det var så dyrt och Lucas och Ludvig fick välja vart de ville åka annars vilket blev kolmården. Det är helt okej för mig för jag tyckte det var roligt där med.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback