Glad Midsommar!

Glad midsommar allihopa, vi har firat på Nordens Ark idag med en massa andra människor. Där har det varit dans runt stången och lotterier m.m. Vi var där med mormor och morfar som hade med god pastasallad och kaka till oss alla, så vi hade mysig pick-nick på gräset. Det var strålande sol och jag har till och med blivit lite solbränd känner jag. Sedan gick vi runt i parken och vi fick se uttraran som jag inte sett på många år och tigern gick nere vid stänglset så fin och även de olika leoparderna var nere vid stängslen så vi fick se dem väl. Jätte lyckat verkligen.

Sedan for vi vidare till stan och åt grillat hos farmor och farfar, och Hanna bjöd på mumsig jordgubbstårta. :)

I onsdags var vi på midsommar firande på dagis och där dansade jag runt stången med barnen och vi hade jätte kul. Alla barnen sjöng så högt och fint.

Först kommer korten från dagis, sedan från idag!





Sötis...

Pappa solar :)
Bus-Ludde.
Lucas tveksam..

Pappa busar med Lucas.



Morfar ger Love glass.

Oj vad många bilder det blev...


Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Theo

Ni ser ut att ha haft det toppen =)

2010-06-25 @ 21:33:15
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com/
Postat av: Lisa (sjubarnsmamma)

Hoppas helgen varit fin så här långt.



Vill tipsa dig som tävlat hos mig tidigare om min nya tävling. Man kan vinna en fin sminkväska. Är du intresserad så var gärna med o tävla.



http://www.sjubarnsmamma.com/2010/06/tavla-och-vinn-en-sminkvaska.html



Ha en fin fortsättning på helgen.

2010-06-26 @ 10:43:39
URL: http://www.sjubarnsmamma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback