Nordens härliga ark :)

Konstigt jag är uppvuxen med Nordens ark och borde vara trött på det stället men icke sa nicke, jag älskar att promenera runt där i den härliga miljön och kika på djuren. Det är rofyllt och vackert och en perfekt promenad med barnen. Så ni förstår ju alla att det är där vi har varit idag och som vanligt hade vi det kanon. Lucas och Ludvig fick ta var sin lott idag och ja sa till Lucas att du får inte bli sur om du inte vinner, nej sa han det ska jag inte och det blev han inte heller. Fast han sa att jag vill inte köpa fler lotter någon gång. Sedan ångra han sig när vi kom tillbaka på hemvägen och de fick var sin till och då vinner han, ni skulle se hur stolt och glad han blev och hur duktig Ludde var som inte blev avundsjuk. Vi gick till Bondgården också och Lucas skulle hoppa i höet, men han vågade inte. Jag hjälpte Ludde att hoppa kan man säga :) Ursch så arg han blev och inte ens jag ville hoppa, jag tyckte det såg högt ut stackars Luddis... Tur att han kom över det.

Sedan har vi grillar här hemma, mums :) Fast det var inte lika varmt ute då så vi satt inne i köket. JAg tog en sväng ut till stan och såg på alla fina studenter som skulle på bal. Många vackra klänningar och många mindre lyckade.... Tänk när jag var på balen, det var längsedan.









Lucas badar i trädgården.
Love biter storebror

Nä nu får det räcka med bilder :)

Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Theo

Ser ut som en toppen dag!

2010-06-05 @ 22:10:00
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback