Brevidgång på jobbet!

Jag har haft mycket det senaste och varit väldigt trött så det har inte blivit mycket skrivande här men nu kommer en uppdatering.

Här hemma mår vi bra alla förutom Love som är otroligt förkyld den lilla stackaren. Det gör ont i hjärtat när han snurvlar och snoret rinner men det kommer ju gå över och förhoppningsvis snart. Därav anledningen till att jag är så trött för han sover inte mycket och det är ju inte heller så lätt när man hostar och är tät.

Idag ska jag lustigt nog gå brevid på jobbet jag har haft innan jag fick Love, kan tyckas lite roligt att gå brevid på ett jobb man redan haft men de har ändrat mycket i journalföringen och flyttat m.m så det är skönt att få i allafall en dag med uppdatering. Annars så känns det kanske inte helt motiverat till att börja jobba men det är som sagt bara någon gång ibland och på mina villkor. Det är skönt att få ihop lite extra pengar så vi kan få lite semester i år också.

Nu har jag äntligen lyckats få ett godkännande att lämna ut mina informationsbrev till föräldrar så att jag kan få komma igång med mina intervjuer, tyvärr blir det inte från BVC utan den öppna barnverksamheten istället. Men man tar vad man får och det viktigaste är att jag blir färdig.

Annars har vi fått inbjudan till bröllop i Maj vilket känns jätte kul, Jonas och Patricia skall gifta sig och även om vi inte träffats på ett bra tag så ska det bli kul att få vara med dem på sin stora dag.

I helgen som var har vi firat min kära svärmor som fyllde år och vi har varit och åkt skidor och grillat korv i fjälla med farmor och farfar, allt var mycket roligt.

Här kommer lite bilder.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback