Kurs på jobbet!

Idag har varit en händelserik dag. Först har jag och Love varit på fotografering hos Lasse och det gick bra. Fick i allafall en toppenbra bild och några fler bra bilder. Får hämta dom på torsdag :) Blir spännande att jämföra med de andra barnens bilder. Sedan skall jag bestämma vilka bilder som skall förstoras så jag får något gulligt på väggarna.

Sedan lämnade jag Love hos min kära svärmor som har passats honom då jag har varit på jobbet och gått på kurs. Det hade gått bra och faster Hanna hade varit ute på promenad med honom i två timmar. Tur att man har stor familj som hjälper till när man behöver det, för det underlättar verkligen att ha ett nätverk kring sig. Jag hade tagit med dumma nappar till flaskorna så det får jag tänka på till nästa gång, att ta med sådana som fungerar...

Annars så blev jag glad för jag fick löneförhöjning vilket jag är nöjd med. Men jag hade fruktansvärd huvudvärk efter jobbet, tur att jag fivk alvedon av Solveig och mat när jag kom hem. Så nu är det onda nästan borta.

Hann inte lägga ut korten igår så jag gör det nu..


Eftersom våran scanner inte är ikopplad så blir det några dåliga bilder på några scrappade sidor.




Så nu är jag på god väg att få till ett fint album till barnen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback