Love 7månader.

Idag är min lilla älskling Love 7 månader gammal och hans utveckling går framåt, nu springer han fort i sin gåstol och äter frukost lunch middag m.m. Han äter sådana här majskrokar och snart sticker tänderna upp. Han är för härlig min lilla skatt, hoppas bara att hans förkylning släpper snart så att han kan sova bättre på natten. Idag hade vi föräldragrupp på BVC för första gången, verkar vara en bra grupp men jag var nog yngst med flest barn om jag fattade det rätt. Tror det skiljer en del år mellan mig och dem men det gör inte så mycket. Love var äldsta barnet där tror jag, men i storlek så verkar han vara liten. Skall göra fika till nästa gång, vill göra tårta men det känns lite för mycket. Får se vad det blir. Jag hade tur som fick chans att gå, trodde inte att jag skulle lyckas för jag hade ingen barnvakt och svärmor var sjuk så jag ville inte ringa henne. Men faster Hanna skvallrade nog och svärmor ringde mig i morse och sa att hon kunde passa dem. Tackar så mycket.... :)

Annars jobbade jag igår och det var riktigt roligt men jobbigt, jag skulle sluta två men kom inte iväg förrän kvart i fyra. Skulle jobba imorgon också men fick säga att jag inte kan. Är så väldigt förkyld, nyser och snorar och var så hes idag att jag knappt kunde prata. Barnen är inte helt friska heller och jag kan inte skicka dem till dagis imorgon och vill inte lämpa alla på morfar.

Annars så har min kära mor flygit sin kos idag, hon sitter på planet till Nya Zeeland nu och jag hoppas att hon får det fantastiskt och kommer hem till oss hel och snart. Älskar dig mamma lilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback